vrijdag 12 december 2014

Match made in heaven?

Omdat het (bijna) weekend is en ik je iets wil geven heb ik een kleinigheidje voor je. Dit zijn twee websites waarmee je jouw persoonlijkheid aan een kleur kunt matchen. Je kunt de uitkomst van deze test vergelijken met de post 'Door de gekleurde bril'.
Bron: Pinterest


Leer je karakter kennen en koppel dit aan een kleur door onderstaande test te maken:
  • Bij de color code test worden diverse kleuren aan je voorgelegd waaruit je een keuze moet maken. Op basis daarvan wordt gekeken welke kleur het beste aansluit bij jouw persoonlijkheid.
  • De zes denkhoeden van Bono geven een goed en helder beeld welke kleur jouw karakter het beste omschrijft. De hoeden van deze test zijn vergelijkbaar met de gekleurde brillen uit mijn eerdere post
Natuurlijk heb ik de test ook gemaakt. De kleur die mij het beste omschrijft is rood. Dit wil zeggen dat ik mijn gevoelens kan uiten en dat ik toegewijd aan anderen ben. What's your colour match made in heaven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten