zondag 28 december 2014

Een beestenboel

Een aap, varken, haai of leeuw? Het klinkt misschien gek, maar wat ik me al een tijdje afvraag is wat ik zou zijn als ik een dier was. Ik wil graag weten als welk beest ik terugkeer op onze planeet als ik zou reïncarneren.

Dit is een interessante vraag om te beantwoorden, want dieren worden vaak met karaktertrekken geassocieerd, denk aan een trouwe hond of een sluwe vos.
Uit mijn test is gekomen dat ik een krokodil ben. Dit wil zeggen dat ik loyaal ben in vriendschappen en in de liefde. Dankzij mijn humor en intelligentie heb ik een goede band met mijn familie en vrienden. Een minpunt is dat ik een explosief temperament heb en dat ik mezelf daardoor gemakkelijk opwindt. 

Wil je weten welk dier er in jou schuilt? Maak de test en kom erachter als welk beest je terugkeert op aarde.

Bron: Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten